Het komt nu echt dichtbij... :) - Reisverslag uit Breda, Nederland van Hans+Maaike - WaarBenJij.nu Het komt nu echt dichtbij... :) - Reisverslag uit Breda, Nederland van Hans+Maaike - WaarBenJij.nu

Het komt nu echt dichtbij... :)

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans+Maaike

30 September 2012 | Nederland, Breda

Eerst was het 20 maanden tot vertrek...
Toen een bezoek aan de vakantiebeurs om onze plannen te updaten...
Nu zijn de vele maanden nog maar enkele weken geworden en begint onze reis dichtbij te komen. De laatste voorbereidingen vragen veel aandacht, maar onze reis mag bijna beginnen!

Grtz H&M

• 01 Oktober 2012 - 09:06

Ingrid Kocken:

WE GAAN JULIE ZEKER VOLGEN VIA DEZE SITE!!HEEL LEUK. XXXXX

• 06 Oktober 2012 - 13:15

H. Vergouwen:

Dag Hans en Maaike,

Heb zojuist deze site gevonden. Bedankt Hans. Jullie hebben mooie vooruitzichten nietwaar. Ik zal jullie reis met belangstelling gaan volgen.

Liefs, pa - Henk.

• 16 Oktober 2012 - 11:05

Hannah:

Ik ga jullie verhalen in de gaten houden!!! Ben benieuwd!!! xx

• 16 Oktober 2012 - 22:08

Marlie:

Goede reis en genieten daar!! De groetjes aan m'n broertje als jullie hem zien :)

• 30 Oktober 2012 - 14:32

Marte Roemeling:

Hééé H&M,

De laatste paar dagen in NL met nat & koud weer en kortere dagen staan voor de deur...maar voor jullie is het vooruitzicht Zonnenschijn, lange dagen en veel vrije tijd!! Goede keus lijkt me zo!!
    Hel veel plezier met z'n 2!.
    X Marte

• 01 November 2012 - 10:56

Rens:

Ik ga jullie zeker NIET in de gaten houden!!! Vertel je verhalen maar als je hier bent ;)
    Enjoy en maak niet te veel plannen....(gratis tip) ;)

• 03 November 2012 - 15:46

Astrid Spanjaards:

wij gaan zeker jullie volgen. heel veel succes met de voorbereidingen.Wij hopen dat jullie heel veel mooie ervaringen op doen. geniet ervan en PLUK DE DAG xxxxxxx

• 03 November 2012 - 17:19

Ria De Reuver:

Wat leuk dat we jullie nu ook kunnen volgen.Wij kijken uit naar jullie verhalen. Succes met alle voorbereidingen en goede reis. Heel veel plezier samen. Groetjes Ria en Nico.

Hans+Maaike

Eerst was het 20 maanden tot vertrek... Toen een bezoek aan de vakantiebeurs om onze plannen te updaten... Nu zijn de vele maanden nog maar enkele weken geworden en begint onze reis dichtbij te komen. De laatste voorbereidingen vragen veel aandacht, maar onze reis mag beginnen! Volg onze avonturen in Australië en Nieuw Zeeland en hou ons op de hoogte van alle ontwikkelingen in NL :) Grtz H&M

Actief sinds 30 Sept. 2012