Nog maar 2 weken; de route! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Hans+Maaike - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weken; de route! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Hans+Maaike - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weken; de route!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Hans+Maaike

01 November 2012 | Nederland, Breda

Het aftellen is nu echt begonnen, over twee weken hangen wij ergens in de lucht op weg naar Melbourne! Allebei nog even druk met werk en ons nieuwe huis, maar daarna is het toch echt tijd om dat allemaal even achter ons te laten!!

Dit bericht om jullie een idee te geven van de route die we gaan afleggen in zo'n 11,5 week ..

14 november vliegen we in de middag via Hong Kong naar Melbourne om daar de volgende dag in de avond pas aan te komen (lang leve de slaappil voor in het vliegtuig)

Na een heerlijke nacht in een hotel te hebben geslapen, zullen wij incl korte broek en zonnebril de 20+ in gaan om Melbourne te gaan verkennen. Vanaf Melbourne reizen we met een groep in een aantal dagen de Great Ocean Road waar we als ik de foto's mag geloven gaan genieten van fantastische uitzichten. Via deze weg komen we in Adelaide, waar wij als wijnliefhebbers wel aan onze trekken komen!

Van Adelaide vliegen we naar Alice Springs om op onze elegante wandelschoenen de Outback te gaan ontdekken!! Onder de sterrenhemel slapen met uitzicht op die grote oranje rots ....

Cairns is de volgende luchthaven die we gaan bezoeken, vanaf daar begint ons Camper avontuur! Van Cairns richting Sydney en wel zien wat er op ons pad gaat komen ... National Parks, Stranden, Eilandjes, Steden, Kerst, Oud en Nieuw ... en dat laatste dat vieren we in Sydney! Daar sluiten we onze trip in Australia af en vliegen we 3 januari door naar het Zuider Eiland van Nieuw-Zeeland.

Start in Christchurch waar ons camper avontuur verder gaat, via de meest bizarre landschappen, zon, regen, strand, ijs ..we gaan het allemaal meemaken! Waarschijnlijk zullen we na ong 2,5 week richting het Noorder Eiland gaan en vervolgens 30 januari eindigen in Auckland .. onze wandelschoenen zullen in dit land vele km maken..

De komende twee weken zullen bestaan uit afronden, afronden, afronden .. de laatste etentjes & borrels van dit jaar en zorgen voor een goed opgeruimd bureau .. Daarnaast is het nadenken over het pakken van de backpack ook begonnen .. Tjah ik blijf een vrouw ...

Wij hebben er in ieder geval ONWIJS VEEL ZIN IN !
Leuk dat jullie ons gaan volgen, voeg jezelf even toe aan de mailling list, wel zo makkelijk : )

Liefs H&M

• 01 November 2012 - 11:48

Joos:

Klinkt als een fantastische reis!! Ben benieuwd naar alle andere jaloersmakende verhalen :-)

• 01 November 2012 - 13:10

Ingid Kocken:

leuk geschreven.wat een avontuur gaan jullie beleven!!!ik zal jullie heel erg missen maar gun het jullie van harte!!!!geniet ook nu van de voorpret!!!XXXXX

• 01 November 2012 - 15:05

Marion:

Lieve Maaike, Ik ga je enorm missen, maar ik wens je een waanzinnige reis! Geniet ervan en maak mooie, leuke en misschien ook minder mooie dingen mee, het zal je in ieder geval verrijken!
    Ik ben en blijf jaloers....maar gun het jullie van harte! X

• 09 November 2012 - 20:02

José Witte:

Hoi Hans en Maaike,

Van Ad (Bervoets) kreeg ik een en ander doorgestuurd via de mail.

Ik wens jullie een geweldige reis en heel veel plezier! Ik ga jullie in ieder geval volgen (figuurlijk wel te verstaan!).

Groetjes van José Witte

• 12 November 2012 - 15:12

Rieneke:

Klinkt echt helemaal super! Genoeg er maar lekker van en pas goed op elkaar! Dit wordt een reis om nooit meer te vergeten!!
    Dikke kus Rien

• 15 November 2012 - 21:58

Nikki:

Ga jullie volgen! Heel veel plezier!xxx

• 17 November 2012 - 00:09

Anne:

En luitjes, inmiddels veilig aangekomen en alweer n paar dgen gewend daar? Goede reis gehad en eerste indrukken opgedaan? Heel veel plezier daar, kus

• 17 November 2012 - 10:32

Trees:

Heel veel plezier.

• 18 November 2012 - 14:57

Ilse:

Hee H&M,
    Hoe is de reis gegaan? Hebben de slaappilletjes goed geholpen?
    Heel veel plezier en geniet!! xxIlse

• 19 November 2012 - 14:14

Annebelle De Jong:

hoi!

Via Annet kreeg ik jullie site door en was benieuwd naar jullie reis!
    mooie site en ik hou jullie verslagen bij!
    Veel plezier!!!!!!!!!!

Groetjes Annebelle!

• 19 November 2012 - 17:26

Pa - Henk:

Dag Hans en Maaike,

Het is inmiddels maandagmiddag 19 november en ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Goede start kunnen maken daar na de lange vlucht? Hoor graag van jullie. Groetjes, pa - Henk.

• 23 November 2012 - 14:22

Astrid Spanjaards:

Lieve Maaike en Hans

Inmiddels zijn jullie al ruim een week onderweg. Heb van mam begrepen dat jullie goed zijn aan gekomen. Nogmaals een ontzettend mooie reis toe gewenst. Wij gaan jullie zeker volgen GENIET ERVAN.xxxxxxxxxx

• 23 November 2012 - 17:14

Yvonne: