No worries at all : ) - Reisverslag uit Breda, Nederland van Hans+Maaike - WaarBenJij.nu No worries at all : ) - Reisverslag uit Breda, Nederland van Hans+Maaike - WaarBenJij.nu

No worries at all : )

Door: H&M

Blijf op de hoogte en volg Hans+Maaike

21 November 2012 | Nederland, Breda

Lieve family, vriendjes, vriendinnetjes & collega's; of zoals ze hier zeggen; G' DAY MATES!

Jaaaa daar is die dan, ons eerste verhaal vanuit Down Under! Het is inmiddels woensdag 10.15 in de ochtend vanuit Adelaide, South Australia! Ookal lijkt het voor ons al weer lang geleden, jullie zullen vast willen weten dat onze vlucht prima is gegaan, het duurde lang .. vertraging al in Nederland, weer opnieuw in HongKong, maar uiteindelijk (na ong 30 uur) kwamen we aan in Melbourne!

Wat een geweldige stad is Melbourne! We hebben twee dagen onwijs de toerist uitgehangen (gratis - dat is iets wat Hans erg kan waarderen - city circle tram en de Hop on Hop off bus gebruikt)
Heerlijke sfeer in deze stad, niet te groot waardoor we in twee dagen bijna alles hebben kunnen zien; zowel het centrum met oa de Melbourne Cricket Ground, Yarrar River, Victoria Market etc etc , als het strand wat St Kilda heet. Heel vet! Daar hebben we onze eerste dieren gespot, het kleinste pinguin soort ter wereld. Na zonsondergang kwamen al deze schattige kleine diertjes de zee uit gewaggeld ....

Na twee dagen stad, werd het tijd voor natuurschoonheid op de Great Ocean Road richting Adelaide. We hadden een 3daagse tour geboekt met 10 vrouwen en Hans, Lucky Hans ... : )

WAT EEN GEWELDIGE UITZICHTEN! - niet de vrouwen, maar de natuur ;) - We kunnen ons goed voorstellen dat dit een van swerelds mooiste route is om te rijden. Van hoge rotsen, tot lichtblauwe zee met helder witte stranden tot droge vlaktes en dichte bossen.

Eerste dag de surfstranden van Bells Beach & Apollo Bay bezocht, Koalas gespot & gelopen over enorme boomtoppen in het Otway National Park.

Hoogtepunt van deze dag waren de 12 Apostels, alsof het hier al niet duur genoeg is, hebben we een helikoptervlucht gemaakt over deze FANTASTISCHE rots partijen. Onbeschrijfelijk wat een uitzicht. S'avonds zijn we nog terug gegaan voor de romantic Sunset.

Dag 2 bestond uit vele mooie uitzichtpunten .. check de foto's .. bijv The Arch & London Bridge, geluncht hebben we gezellig met een stel Emoes .. beetje eng voor Maaike alleen ....
Eenmaal aangekomen bij ons motel volgde het volgende hoogtepunt; een groep van 22 kangaroos in onze ' voortuin', van een paar meter afstand hebben we ze kunnen aanschouwen; zelfs als ze staan de vechten zien ze er nog schattig uit. Hans heeft vervolgens zijn bijnaam van de vorige Ozzie trip weer waargemaakt; de fire starter, en heeft een heerlijk kampvuur gemaakt waar we savonds incl marshmallows van hebben genoten.

De laatste dag van de Great Ocean Road tour begon actief met een hike door The Grampians, National Park waar we naar het hoogste punt zijn gelopen en een wijds uitzicht hadden over dit enorme gebied. Verder vooral in de bus gezeten om uiteindelijk gisteravond te zijn aangekomen in Adelaide, South Australia!

Eigenlijk hadden we helemaaaaaal geen tijd gehad om jullie te updaten maar onze vriendelijke vrienden zijn ons vergeten op te halen waardoor we nu ipv 2 maar 1 dag naar Kangaroo Island gaan .. ach ze vonden vast dat jullie al te lang op een verhaal aan het wachten waren.

Morgen dus naar Kangaroo Island & de verjaardag van mama (Ingrid) Alvast gefeliciteerd lieve mam!, vrijdag naar the Barossa Valley voor een tour&taste door het wijngebied en daarna op naar The Red Centre, Alice Springs.

We gaan even uitvogelen of we hier foto's kunnen plaatsen, anders vind je ze op facebook.

Als jullie een keer willen bellen sms dan even naar Maaike haar nr en dan gaan we even de goedkoopste manier uitzoeken. Vergeet even niet het 10 uur tijdsverschil ; )

Wij gaan lekker naar het strand, we will keep you updated!

Dikke zoen en knuffels H&M

Ps; graag bedanken we nu alvast NHTV & WonenBreburg voor het mede mogelijk maken van deze reis, het is hier namelijk bizar duur ; ) hahahaha .. !!

• 21 November 2012 - 07:53

Margo:

Ik zat inderdaad al een beetje te wachten op een reisverslag! Klinkt allemaal super en de foto's op Facebook zijn nog beter! Heel veel plezier xx

• 21 November 2012 - 08:06

Ingrid:

BEN BLIJ EEN VERHAAL TE KUNNEN HEBBEN LEZEN!!HARTSTIKKE LEUK!!!!
    GENIETEN,GENIETEN,GENIETEN DAT IS WAT JULLIE DOEN.
    WEL JAMMER DAT ZE JULLIE VANDAAG VERGETEN ZIJN OP TE HALEN.
    MAAR JA VANDAAG DAN EEN DAGJE STRAND MET Z'N TWEETJES.......
    OOK NIKS MIS MEE!!HEEL VEEL LIEFS VANUIT BOVEN-END!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXX

• 21 November 2012 - 08:06

Ingrid:

BEN BLIJ EEN VERHAAL TE KUNNEN HEBBEN LEZEN!!HARTSTIKKE LEUK!!!!
    GENIETEN,GENIETEN,GENIETEN DAT IS WAT JULLIE DOEN.
    WEL JAMMER DAT ZE JULLIE VANDAAG VERGETEN ZIJN OP TE HALEN.
    MAAR JA VANDAAG DAN EEN DAGJE STRAND MET Z'N TWEETJES.......
    OOK NIKS MIS MEE!!HEEL VEEL LIEFS VANUIT BOVEN-END!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXX

• 21 November 2012 - 08:14

Yvonne De Leeuw:

Geweldig. Genier er maar lekker van.xxxxx

• 21 November 2012 - 08:30

Marijn:

Yaaaay! Een verhaal leuk om te lezen. Jullie zijn al helemaal ingeburgerd! Geniet ervan. Xx

• 21 November 2012 - 08:43

Amy Bastiaansen:

Super leuk om te lezen, tot nu toe kan ik me nog helemaal voorstellen wat jullie allemaal hebben gezien en gedaan. Heel veel plezier op Kangaroo Island.
    Liefs Amy

• 21 November 2012 - 08:59

Arno:

Klinkt helemaal geweldig! Krijg er gewoon heimwee van ;-) Veel plezier op Kangaroo Island; weer een hoogtepuntje!

• 21 November 2012 - 09:25

Sponsor Anouck;-):

Leuk verhaal! Klinkt fantastisch allemaal (zit ik dan suf hier op kantoor ;-))!

Bye bye mate!

• 21 November 2012 - 09:35

Sander:

Super Maaike en Hans. Leuk om jullie eerste verhaal te lezen :)
    De foto's zijn zelfs nog mooier, wat gaaf zeg!
    Have fun en tot het volgende verhaal
    x

• 21 November 2012 - 09:49

Maartje:

Als facebookloos persoon zat ik inderdaad op een reisverslag te wachten! Klinkt helemaal super :)
    Ben erg benieuwd naar de foto's dus die zal ik snel eens bij margo gaan bekijken! Heel veel plezier nog jullie, geniet ervan! Xx

• 21 November 2012 - 09:55

Tim Dijkshoorn:

Super leuk om dit allemaal te lezen. Ik krijg meteen heimwee!
    Heel veel plezier nog op jullie reis!

• 21 November 2012 - 10:30

Jori:

Hi Mates,

Leuk om te lezen, het plezier spat echt van m'n beeldscherm af! Wat een geweldige foto's op FB, supermooi. Zulke blije en mooie berichtjes mogen julile nog vaak onze richting op sturen.

Enjoy!

X Jori

• 21 November 2012 - 10:36

Fleur:

Wat fantastisch om dit te lezen! Super gaaf die helicoptervlucht :)! En geniet van kangaroo island en de barossa wijntjes! Dikke kus

• 21 November 2012 - 11:22

Rieneke:

Super om wat van jullie te lezen!! Geniet er lekker van, veel plezier!! Kus

• 21 November 2012 - 13:34

Ria En Nico De Reuver:

Hallo H&M, wat fijn om jullie verhaal te lezen. De lange vlucht is al lang vergeten natuurlijk. Wat hebben jullie al veel meegemaakt in zo'n korte tijd. En de foto's op facebook zijn ook prachtig. Je kunt zien hoe jullie genieten. Veel plezier nog en we kijken uit naar het volgende verhaal. Groetjes, Ria en Nico xxxxxx

• 21 November 2012 - 17:09

Ellen:

Hello H&M,

Wat een geweldig verhaal en nog mooiere foto's.
    Indrukwekkend allemaal. Geniet ervan. Heel veel plezier de komende excursies.
    Ik blijf jullie verhalen volgen.

X

• 21 November 2012 - 21:01

Anne:

Sounds good folks!
    Heerlijke verhalen en avonturen. Blijf er van genieten dan blijven wij lezen. Dikke kus ook van de surfdude

• 21 November 2012 - 21:58

Richard:

Vind ik leuk!

• 21 November 2012 - 22:03

Lieke:

Het avontuur is begonnen..mooie fotos en verhaal,klinkt goed! iedere dag zoveel indrukken,maakt dat n dag een week lijkt..des te langer kunnen jullie genieten:)

• 23 November 2012 - 10:50

Tante Wilma:

Dag lieve Maaike en Hand,

Een geweldig verhaal, klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Maar helemaal super dat jullie dit kunnen en mogen beleven. Geniet ervan en sla alles op. Ik blijf jullie volgen.

Liefs tante Wilma

• 23 November 2012 - 14:40

Astrid Spanjaards:

Lieve Maaike en Hans
    Wat een ongelooflijk mooi verhaal. Jullie kunnen het zo mooi omschrijven dat ik het helemaal voor me zie. Wat een geweldig mooie ervaring moet dit zijn. Moet de foto,s nog op facebook bekijken. maar ik weet zeker dat die ook geweldig zullen zijn . Wij blijven jullie zeker volgen, en zien met plezier uit naar jullie volgende verhaal. Heel veel liefs

• 23 November 2012 - 14:40

Astrid Spanjaards:

Lieve Maaike en Hans

• 23 November 2012 - 18:46

Ilse:

Levensgenieters! Wat een mooi verhaal en wat hebben jullie al gave dingen gezien/gedaan! Proost alvast op al die lekkere Australische wijntjes! liefs, Ilse

• 23 November 2012 - 21:41

Kitty:

Lieve Hans en Maaike, Wat een prachtig verhaal en en wat beeldend beschreven. jammer dat ik je telefoontje gemist heb, was op een cursus. Geniet van iedere dag en tot snel.
    Heel veel leifs.

• 23 November 2012 - 22:11

Marian Lambertus:

Hallo collega en vriendin,

Net jullie foto's en reisverslag gelezen. Wauw echt gaaf!
    Geniet er nog maar lekker van .Ik volg jullie wel op fb !!
    Veel plezier en dat je nog maar veel mooie momenten samen gaat beleven
    Groetjes X

• 24 November 2012 - 18:33

Ab, Angela En Joost:

Hey Maaike en Hans,

Nog proficiat met jullie (schoon) moeder.
    Ik kreeg het adres en heb zojuist het mooie verslag gelezen.
    Wat maken jullie mooie dingen mee!!
    Geniet ervan, maar dat zegt iedereen en ik ga ervan uit dat dat bij jullie wel goed zit.
    Ik ga regelmatig kijken op deze site.
    Facebook heb ik niet dus die foto's zie ik wel in Boven-End.

Groetjes,
    Ab, Joost en Angela.

• 28 November 2012 - 07:20

Cindy:

Hoi hoi, super om te lezen wat jullie allemaal doen. Gaaf!!!!! Geniet ervan

• 28 November 2012 - 12:01

Marion:

Hey Maaik en Hans,

Wat kunnen jullie (Maaike?) mooi beeldend schrijven! Prachtig, ik ben jaloers.... en gun het jullie zoooo van harte! Geniet en neem mooie herinneringen mee! Liefs X